Påskhelgen
Åh vilken bra påsk vi haft! 

I fredags var vi hemma hos Caspians farmor och farfar och åt påskmat, i lördags var vi hos hans morfar och mormor och åt påskmat, i söndags var vi hos min pappa igen och eldade och hade oss och igår tvättade vi, var på Ikea och hälsade på en snabbis hos Emils föräldrar igen. 

Emil var så snäll igår och tog Caspian vid 07, först var dem här hemma innan dom tog en lång promenad. Jag hann sova en timma ensam, äta frukost i lugn och ro, börja tvätta och bara ta det lugnt. Så uppskattat!

Här kommer några bilder från helgen:


(null)
(null)
Busar hemma hos sin farmor och farfar, han älskar den där giraffen!   

(null)
Mina älskade killar! 

(null)
Alltså hur söt är han egentligen?! Stora lilla killen. 

(null) (null)
Caspian i mormor Lottas knä. 

(null)Alltså godaste! Mums. 

(null)
Caspian fick smaka lite prinskorv, potatis och gräddfil, Muuums! 

(null)
Jag och min finast medan vi får Caspian att somna ute i vagnen. 

(null)
Pappa bakade en riktigt god rulltårta till efterrätt! 

(null)
Jag, Emil, Caspian, Ida, pappa och Lotta tog med hundarna ut på en promenad, skönt med frisk luft och att röra på sig lite efter all mat. 

(null)
Caspian sover gott i vagnen, sötis.

(null)
Moster Elin var super duktig med Caspian och hjälpte oss passa honom medan vi eldade och fixade i trädgården. Så roligt att se dem ihop!