Onsdag
Hej på er, hoppas allt är jätte bra och att ni haft en fin dag! 

Själv har jag haft en jätte bra dag, jag, Caspian och Ida var på babysim i förmiddags och sedan åt vi lunch hemma i gamla lägenheten innan vi åkte till Sätila för att ha möte med prästen inför Caspians dop. 
Nu är jag hemma, Caspian sover och jag kan inte låta bli att tänka på hur mycket jag ser fram emot dopet! Det kommer bli jätte fint och prästen var jätte härlig, så roligt också att dopet kommer bli väldigt personligt och fullt utav musik och dikter. Först blir det flytt denna helgen och så blir det dop helgen efter, fullt upp med roligheter. 

Emil kom hem runt 20.30 igår så vi åkte aldrig till nya lägenheten men idag kommer han hem några timmar tidigare så vi har tänk åka bort en snabbis. Woho. 

Vi hörs, kram 

(null)