Fredag och sol!
Tiden går så fort nu och det är jag galet glad för, ser så mycket fram emot imorgon, vill bara flytta nuu!

Gårdagen spenderades med Malin i nya lägenheten, jag hann packa upp allt som gick att packa upp medan hon hjälpte mig med Caspian. Jag och Emil åkte aldrig hit på kvällen då han kom hem från jobbet 20.30 men idag har han lovat att han skall försöka gå direkt när han slutar, känns som att jag knappt sett honom denna veckan och det är väldigt tråkigt. 

Planen för dagen är att röja, diska och packa här i gamla lägenheten, runt 15 har jag tänkt ta med mig några påsar och åka till nya lägenheten där Ida sedan skall hjälpa till. Sedan kommer Emil dit direkt efter jobbet för att hämta mig och dem tomma flyttkartongerna och så skall vi köra något lass med grejer. 
Emil jobbar imorgon också så vi kan inte vara uppe för sent ikväll men vi skall försöka få ordning på internetet i nya lägenheten och flytta över alla kyl och frysvaror. 

Imorgon flyttar vi alla möbler, Emil slutar jobbet runt 14 tiden och efter det är vi ett gäng som skall hjälpas åt. Får se om vi börjar innan Emil slutat eller om vi väntar på honom, men på förmiddagen skall jag gå till Erikshjälpen och lämna grejer vi inte vill ha eller har lyckats få sålt samt slänga plast och kartong. 

Vill bara ha söndag nu, då är flytten gjord och Emil är ledig! 

Nu sover Caspian så jag skall passa på att få lite gjort. Kram 

(null)

(null)

(null)
Tre bilder från igår, blir så lycklig av att se hur duktiga mina syskon är med Caspian.