Torsdag

Det är alltså redan torsdag idag, galet hur fort veckorna går och imorgon är det helg igen. Skönt! 


I tisdags blev det ingen simning, jag byggde ihop bokhyllan till bebisrummet och pillade med massa annat så min kropp sa verkligen ifrån efter det och Emil jobbade över så vi åkte faktiskt till simhallen igår istället. Så skönt att vara i vattnet men det var ganska mycket folk och det var jobbigare att simma än vad jag trodde det skulle vara. 
För det första fick jag ont i höfterna när jag simmade ordentligt med benen så jag fick ta det lugnt med dem och köra ordentligt med armarna istället vilket var tungt för dem och skulderbladen. Sedan fick jag mycket sammandragningar så jag fick ta det mycket lugnare än jag ville och jag var tvungen att vila mer än tänkt. 
Men det är en grym träningsform och jag har minsann lite träningsvärk idag, det roligaste av allt var att se alla barn där och jag längtar något galet mycket tills vi är där och badar och busar med C. 

Vad har denna dagen att erbjuda då... inte så mycket alls faktiskt, jag har huvudvärk men skall snart diska och plocka lite här hemma. 
Funderar på att kolla med Emil om inte vi kan åka till Lidl när han kommer hem, dem har fått in massa fina bebiskläder och även gravidkläder, hade varit roligt att kolla i alla fall, men vi får se. 

Imorgon skall jag tvätta och när Emil kommer hem skall vi åka och slänga massa skräp, står stora kartonger överallt och jag vill bara ha bort all skit nu. Få lite ordning helt enkelt. 
På lördag skall Emil till några kompisar på morgonen/ förmiddagen och sedan skall jag ta bussen och möta upp honom och så skall vi åka hem till Emils systers sambos familj och hjälpa till att mura, eller ja, Emil skall hjälpa till. 
På söndag har vi ingenting planerat, blir det bra väder tänker vi åka till Ida så skall hon få fotografera oss ute, men vi får se. 

Kram 


Hyllan är uppe och jag ställde i ordning lite medan jag orkade, kommer bli kanon.