Tisdag

Hallå! Allt bra? 


Jag sitter i soffan och äter frukost nu, såhär pigg som jag känner mig just nu har jag inte gjort på flera dagar så jag skall utnyttja det. Igår var en dålig dag, hade väldigt ont i revbenen, mycket humörsvängningar och kvällen avslutades med att jag först skrek på Emil för att han tog på min axel när vi borstade tänderna och sedan grät jag i sängen för att jag var ledsen för att han inte nuddade mig. Ja, stackars Emilio men han är världens bästa och vet precis hur han skall handskas med det, tur att dem värsta humörsvängningarna bara håller i sig i högst tio minuter och sedan vill jag kramas och be om ursäkt. 

Jag har så mycket saker jag vill pilla och fixa med, men vi behöver köpa lite grejer. Tänker att jag skall göra i ordning så mycket jag kan idag och provisoriskt tills vi åker till Ikea, när vi köpt en bokhylla och fått upp tavlorna så är bebisrummet nämligen färdigt och då skall ni få se bilder. 

Nu skall jag kolla på PH och Sofias änglar och så hörs vi senare, kram 


Den här utsikten har jag när jag sitter ner i soffan, känner mig stor men när jag ser bilder på magen inser jag att jag faktiskt är väldigt liten, går ju in i vecka 33 imorgon och trodde verkligen att jag skulle vara större då.