Slappsöndag

God morgon, har ni haft en bra helg än så länge? 


Vi hade det jätte mysigt igår, vi hittade inget förutom lite ost och korv på marknaden men vi träffade Axel och hans flickvän och det var verkligen jätte länge sedan vi träffades. Dem följde med hem till oss och samtidigt fick vi besök utav alla mina syskon plus extra syskon som kollade in lillemannens rum.
Varje ledig stund städade vi, dammsög och rensade, jag passade även på att dammsuga ur vagnen från katthår och bädda den med den nys åkpåse vi köpte på Ullared. 

Fram mot kvällen kom Emils föräldrar hit och så dukade vi upp massa gott, inte så jätte mycket som jag fick äta men jag kan säga att jag blev proppmätt ändå. 

Idag kommer pappa, Lotta, Emelie och Elin hit vid lunch och hjälper oss äta upp det som blev över från igår, mysigt, men utöver det har vi inte tänkt göra någonting alls. 


Förutom det som syns på bilden så hade vi två olika såser, grönsaker att doppa i såsen, avokado och lite annat gott som jag inte kommer ihåg. Bordet var verkligen fullproppat och jag blev mätt på kexen med räkröra och avokado, plus grönsaker med dipp.