Onsdag

Hej på er, allt bra? 

Idag är det onsdag vilket betyder att vi går in i gravidvecka 32, och precis som förra veckan känns det lika galet hur fort tiden går, kommer en uppdatering om hur vecka 31 har varit senare ikväll. 

Igår stod jag i köket hela dagen, haha nej men från klockan 14 till klockan 18 i alla fall. Anledningen var att jag var sugen på potatis och köttfärsgratäng och det tycker inte Emil om så då var jag snäll och gjorde både piroger och gratäng. 
Så det blev en del mat och trots att vi hade pappa över på middag så blev det några matlådor över, men det tycker jag bara är skönt! 
Har aldrig gjort någon utav maträtterna själv innan men det blev riktigt jäkla gott, eller jag åt inte pirogerna men pappa och Emil gav dem bra betyg. 

Idag har jag bara slöat i soffan och kollat på Carina Berg's serie, världens tuffaste jobb, herre vad jag skrattade och vissa grejer är ju bara så obehagliga. 
Har ont i mina höfter sedan igår och jag kan inte lägga alls mycket tyngd på högra benet för då ger det vika, tur att jag kunnat ta det lugnt idag. 
Vid klockan 14.30 kom Alex hit med fika och nu åkte han precis hem, så roligt med lite tid med min fina bror och vi har pratat om precis allt och inget. 

Nu skall jag kolla på youtube i väntan på Emil som är och gymmar. 

Kram