Ny vecka

God middag, skönt med en ny vecka eller gick helgen lite för fort? 

Själv blev det lång helg för mig eftersom Emil var hemma sjuk onsdag-fredag, mysigt att ha honom hemma men idag är han tillbaka på jobbet. 

Varje dag när Emil varit hemma har jag vaknat tidigt och önskat att Emil skulle vakna och idag när jag är ensam sover jag länge, haha så konstigt. 
Jag ligger fortfarande kvar i sängen men nu är det dags att gå ner och äta frukost, är lite för mysigt att ligga i en varm säng och känna lillemannen sparka och buffa inne i magen. 

Gårdagen blev jätte bra, pappa och Lotta kom på lunch och när dem åkte tvättade vi upp all smutstvätt, skönt att få det gjort och att dessutom få hjälp utav Emil. 
Vi avslutade kvällen med rester från lördagen, igen, för självklart blev det över från lunchen, jag hade jätte ont i hela kroppen och de senaste kvällarna har min mage varit extra känslig. Så fort jag rör mig lite får jag sammandragningar och kramp i sidan utav magen men på morgonen och dagen är det inget jag känner av. 

Idag har jag lite viktiga samtal att ringa och fixa med, tänkte baka något och planera middag för ikväll. Vid 18 tiden skall vi få hembesök utav Trygg-Hansa och så skall vi gå igenom barnförsäkringar och så, har inte alls koll på det ämnet så det skall bli skönt att få lite mer kött på benen. 

Vi hörs mer under dagen, kram 


Får se om jag orkar ställa mig och göra bananpannkakor till brunch.

#1 - lars

Hej Emma
Du har samma ämne som jag i mitt inlägg idag, men ändå så olika
Ha en bra dag och ny vecka