Ny vecka

Hejsan, känns det skönt med en ny vecka? 

Tiden flyger verkligen iväg, på onsdag går vi in i vecka 34 och på söndag är det redan första oktober, galet. 

Som jag skrivit här i de senaste inläggen så har C varit väldigt lugn och rört sig betydligt mycket mindre än vanligt men igår kom han igång igen och idag är det full rulle också. 
Hade en väldigt mysig dag hemma hos pappa igår med Emil var med kompisar. 

Jag gosade mycket med Spyker, min lilla älskling, men det bästa med hela dagen var när jag låg uppe i Malins säng och Malin satt bredvid och hon kände och såg C sparka och buffa i säkert 30 minuter non stop. Så himla mysigt och det var så fint att se Malins reaktion, finaste moster! 

Emil är som vanligt på jobbet och imorse när jag kom ner hade han tömt diskmaskinen och ställt in den disken som stod på bänken, så gulligt och väldigt skönt att jag slapp stå med det under dagen. Jag har mest tagit det lugnt, ätit gott och kollat på Teen Wolf, har sovit riktigt dåligt i natt men känner mig ändå ganska pigg. 

Om ett tag skall jag ta en buss och möta upp Emil och så skall vi åka till Ikea och äntligen få köpt det sista till C's rum och lite annat smått och gott. Skall bli så roligt att pyssla med det imorgon, ställa i ordning böcker och göra sista i hans rum innan det är helt klart! 

Vi hörs, kram 


Finaste finaste killen. 

#1 - Isabell Hedberg

Men vad mysigt!
Hoppas du får en fin vecka :)
Kram!

Svar: Längtar så tills det finns möjlighet att skaffa egen hund, så mysigt! Tack detsamma fina du, kram!
Emma Palmgren

#2 - Jonna

Gud så mysigt! Gosegos ♥

Svar: Mysigaste som finns! :D
Emma Palmgren