Jag mår bättre nu

Sitter just nu i köket och väntar på att maten skall bli klar, har precis packat färdigt lillemannens BB väska och det känns så skönt och spännande att den är färdig! 


Jag känner mig förövrigt mycket bättre nu, har haft ont hela dagen och stundtals har det varit väldigt onda sammandragningar plus mensvärken. Men nu har jag bara ont i den punkten ovanför naveln som jag skrivit om mycket, ett tecken på att min mage har jobbat idag med andra ord. 

Det känns skönt att jag och Emil har fått gjort något idag och inte bara legat i sängen, vi var inne i Kinna och åt på en nyöppnad restaurang som hade väldigt god mongolisk buffé. Jag köpte stora tjocka bindor på Apoteket och så köpte vi med oss Go fika och åkte hem till pappa. 

Trevligt att sitta och prata en stund där och samtidigt säga grattis till Ida som fyller 16 år idag, inte så liten längre. 
Tog med mig skivor med massa gamla foton hem, skiva nummer 5 var från augusti 2005 när vi barn gick i simskolan. Så himla roligt att titta på och jag ser verkligen ut som mig själv, låter kanske konstigt men jag har inte förändrats ett dugg om man tänker bort att jag nu har brunt hår och väger lite mer än vad jag gjorde som barn, haha skall visa några bilder nästa vecka när jag har tid att sitta och titta igenom alla 60 skivorna. 

Nu är maten färdig så vi hörs imorgon, någon dag framöver kommer dessutom ett inlägg med bilder på vad som packades i bbväskan. 

Grattis på födelsedagen finaste Ida!