Varm choklad

God morgon! 


Min natt och morgon har varit så mycket bättre än gårdagen, jag har sovit hela natten och nu bara legat och kollat youtube sedan jag vaknade. Nu sitter jag i soffan med en kopp varm choklad och en fralla och tänkte äta det samtidigt som jag kollar på lite serier. 

Jag fick gjort jätte mycket igår, mådde ju som sagt dåligt men jag vägrade låta det ta över hela dagen så jag valde att hålla igång exakt hela tiden för att inte tänka på att jag hade ont m.m 
Tvättade hur många tvättar som helst, så skönt att gå och lägga sig i nya sängkläder, däremot hann kuddarna aldrig torka men som tur var hade vi flera gästkuddar som vi kunde använda. 
Jag fixade matlådor till Emil, städade, sorterade viktiga papper, slängde sopor och förberedde maten så att den blev klar en stund efter att Emil kom hem. 

Efter maten tog Emil en liten tupplur och sedan åkte vi till affären och handlade mat inför helgen och dammsugarpåsar, så skönt att ha det gjort så kan vi bara vara hemma idag och ta det lugnt. Ska se om jag kan få med Emil ut på en promenad men utöver det ska det bli mysigt med en lugn kväll. 

Denna helgen är det fullt upp, precis som alla våra helger, vi fyller dem verkligen propp fulla men det är roligt. 
Imorgon skall vi hem till min familj, Ida skall fotografera mig, Emil och magen, efter det kommer mormor på middag och när vi ätit upp skall vi direkt vidare till fest. Axel fyller 20 så vi skall dit en stund och gratta och umgås. 
På söndag skall Emil med stor sannolikhet ut i skogen med sina kompisar, vi skall städa här hemma och om vi inte hinner med att fotograferas på lördagen blir det på söndagen istället. 

Dagens planer då, jag skall kolla om jag orkar dammsuga lite och så tänkte jag baka något att frysa in, lutar åt kärleksmums. 

Vi hörs mer under dagen, kram 


#1 - Felicia

åh så gott

#2 - lars

Härligt du mår bättre idag och sovit gott
ha det så bra i solen idag, om ni har sol idag