Tvätt, städ och en konstig känsla i kroppen

God middag på er, tänk att det redan är fredag och helg imorgon, hoppas ni har något roligt att se fram emot i helgen! 


Min natt och morgon har varit ganska dålig, sovit dåligt och drömt konstigt, haft ont i magen och när Emil åkte till jobbet 05.30 och jag skulle somna om fick jag sådan fruktansvärd halsbränna att jag trodde jag skulle spy. Tog en tablett som hjälpte lite och så lyckades jag sova till 10.30 men då vaknade jag upp och hade jätte ont i magen och fick sitta på toa en bra stund i stället. 

Nu har jag frukost i magen och jag mår konstigt alltså, mår illa, känner av halsbrännan till och från och min mage känns inte super. Har även dov mensvärk som strålar i ländryggen och låren och jag svettas som en gris, känns som att jag har feber för att jag är så varm och dessutom är jag snorig men jag vet att jag inte har någon feber.

Jag skall ner i tvättstugan nu och tvätta sängkläder plus lite nytt till lillemannen, kommer ett inlägg senare med bilder på vad jag beställde hem ifrån Lindex i fredags på deras babyshower. 

Kram och hoppas ni njuter utav solen. 




Kollade ikapp på veckans PH avsnitt medan jag åt frukost, spännande avsnitt.

#1 - Lars Gustafsson

Hejsan. hoppas du kryar på dig. Idag sol och härligt att vara ute och promenera. OJ tillhör inte mina favvoprogram, men jag kollar många serier. Dagarna rusar iväg, vill till att hänga med
Du få ha en bra kväll.

Svar: Hallå, tack så mycket. Det är abslout inte det bästa program som finns men roligt som underhållning och för att få tiden att gå, skönt att slö titta på skulle jag vilja säga. Detsamma!
Emma Palmgren

#2 - Lars Gustafsson

Ursäkta ska inte vara OJ. Jag menade Paridise Hotel PH