Nytt till C

Jag kunde inte hålla mig i fredags när Lindex hade babyshower utan jag beställde hem två saker, blev dessutom överraskad med tre presenter så det var väldigt roligt! 



Beställde hem denna söta blåa bodyn i storlek 56, dessutom går det att ändra storlek nere vid rumpan med hjälp utav knappar. Så det plus den lilla fickan och dem uppvikta ärmarna fick mig att köpa den, den var nu när jag fick hem den jätte mjuk och skön. 


Något jag vill ha mer utav är filtar så jag passade på nu när det var lite rabatt. 
Hur söt som helst och jag älskar elefanterna på, inte en nackdel heller att den var så pass stor och mjuk. 

Detta var det jag fick i present, visste att jag skulle få tygpåsen men kaninen och mössan var en överraskning. Jätte söta och så roligt när jag upptäckte att det låg något i påsen, en väldigt rolig grej utav Lindex tycker jag och hade jag haft råd hade ännu mer söta bebiskläder skickats hem till mig.