Lördag

God morgon, hoppas allt är bra med er.


Jag och Emil är fortfarande förkylda och eftersom Emil har varit hemma sedan i tisdags känns det inte som helg nu. 

Igår fick vi faktiskt gjort lite, jag dammsög hela lägenheten och röjde och på kvällen lagade vi Flygnde Jacob för att få lite matlådor. Lite skönt för innan kunde jag inte dammsuga, min foglossning gjorde att det gjorde för ont, men jag har inte kännt av den på flera veckor och då var det inga problem alls att dammsuga igår.

Nu sitter vi och äter frukost och om en stund skall vi först hem till min familj och sedan skall vi till Emils familj, Emil skall hjälpa Alex att byta bromsar och medan dem mekar med det skall jag städa våran bil invändigt, så gott det går. 
Vi lär ju vara rätt döda efter detta då vi fortfarande inte är helt friska än.


Kram