Fortfarande sjukstuga

Här har det varit tomt på icke tidsinställda inlägg, anledningen är att vi fortfarande är sjuka och sover alldeles för länge och bara slöar i soffan. 


Jag är så tacksam att jag sluppit bli sjuk under graviditeten för det gör att allt känns jobbigare, både förkylningen och graviditeten och ibland har jag svårt att säga vad som är vad. 
Jag har ett väldigt tryck i bihålorna och näsan rinner nonstop, har ingen feber men är sådär feber dåsig och ont i kroppen som att jag hade 40 graders feber. Därför är det svårt att säga om det är mensvärk som kommer från förkylningen eller från graviditeten. Men så långe jag känner lillemannen där inne som vanligt så känns det bättre. 

Igår somnade jag vid 22.30 och vaknade inte fören klockan 09.00 och behövde kissa, helt sjukt! 
Vi har nu varit och handlat en snabbis så nu blir det middag framför serie och sedan god choklad till efterrätt. 

Kram och vi hörs 

 

Så mycket kärlek, till båda mina killar!