Tisdag
God morgon, jag är helt slut idag och brukar vanligtvis sitta nere i soffan lite efter nio men nu är klockan 10.20 och jag har precis fixat frukost och satt mig framför tvn. 
Trots det har jag sovit jätte bra, vaknat några gånger när jag vänt mig men utöver det har jag knappt haft någon mensvärk som legat och stört min sömn. Emil var snäll och följde med på promenaden i morse för jag var öm i hela kroppen och riktigt slut i huvudet. 

Just nu har jag en dov mensvärk och en svidande, stickande känsla i underlivet som gör ont. Precis den känslan hade jag förra veckan efter att slemproppen släppte så något händer ju där inne. Hade bara önskat att allt startade i natt och att vi kanske till och med hade varit på förlossningen nu men nej, jag är hemma och Emil är på jobbet. 

Planen för dagen är att hoppa på pilatesbollen och kanske baka något gott, jag dammsög nedervåningen igår och pysslade om alla blommor så kanske att jag orkar ta övervåningen idag. 

Kram vi hörs 

(null)
Finaste tjejen tycker att C skall komma nu.