Nu vänder det
Hejsan, ny vecka, ville verkligen inte att det skulle vara måndag idag, hade behövt en till ledig dag med Emil men veckan går väl fort och snart är det helg igen. 

Gårdagen var mysig men natten var riktigt jobbig. Vi tog Leia på sista promenaden för dagen lite innan 21 och efter det tar det minst en timma för mig att somna och så blev jag väckt vid 23.40 av att Leia måste ut. Tog henne och väl inne igen hann jag inte somna om fören hon markerade vid 01.20 att hon behövde ut igen, den promenaden blev mer än 40 minuter lång då hon behövde tömma magen så mycket... Hann sedan knappt somna innan Emils klocka ringde 05 och då var jag helt slut, inte i huvudet och inte särskilt trött men kroppen bara skrek efter ett varmt bad, massage och att få ligga ner utan stress. 
Tog henne på en promenad medan Emil åkte till jobbet och efter det har hennes mage varit bra igen *peppar peppar ta i trä* så hon väckte inte mig utan jag väckte henne vid 10.30 när jag behövde ner och äta frukost. 
Nu har vi varit ute på lunchpromenaden och allt verkade bra då också, hon ligger nu och sover i sin bädd och jag kollar på Graceland. 

Jag vet inte riktigt när Emil kommer hem idag men när han kommer hem skall jag ha vegetarisk lasagne färdig, mycket mer än så tänker jag inte göra idag, hade tänkt dammsuga och baka muffins men jag får lyssna på kroppen. Fick en riktig ordentlig sammandragning/förvärk när jag var ute med Leia förut, den värsta jag känt men det var bara en som höll i sig i en minut ungefär. 
Min halsbränna och mitt illamående är bättre nu under dagen men inatt fick jag faktiskt ta tabletter och det är något jag väldigt gärna undviker in i det längsta. 

Kram och så hörs vi, förhoppningsvis mår jag lite bättre då och har haft en lite bättre natt/dag än vad jag har beskrivit i detta inlägget. 

(null)