Lite jobbigt
Hej, oj vilket fint väder det är idag, var så skönt ute nu när jag var ute med Leia och hade det inte varit för att jag mår skit rent ut sagt hade det varit så mysigt att bara promenera runt i solen med henne. 

Men ja, idag mår jag inget vidare. Hela min kropp värker, jag har förvärkar, mår riktigt illa till och från, magen krånglar och jag får gå på toa ofta, dessutom är jag riktigt hungrig men ingenting är gott. 
Jag tog Leia på en promenad medan Emil åkte till jobbet, som vanligt, men sedan sov vi fram till tio. Välbehövligt men känner mig lika borta i både kroppen och huvudet ändå. Tänker försöka orka dammsuga nedervåningen om en stund för nu är det katastrof, haha, är som en heltäckningsmatta utav hundhår men maten får bli något lätt ikväll, orkar inte stå och laga mat. 

Nu skall jag kolla på serie och bara ta det lugnt, sedan får det bli ett ryck med disken och dammsugningen.
Kram 

(null)
Mina älsklingar!