En sådan dag
Min morgon var kaos, tänker inte ens skriva något om den utöver att jag vaknade 05 och kunde sedan inte somna om fören 08 just för att jag var så uppstressad och irriterad, haha men efter lite sömn blev det lite bättre i alla fall. 

Min mensvärk sitter i och smärtan är snäppet värre idag, mina bröst värker och C är riktigt buffig och aktiv idag vilket så klart är mysigt och skönt men det gör stundtals ont när han boxas så långt ner i magen. 
Emil köpte med sig alvedon hem igår och jag fick faktiskt ta en tablett imorse, något ni kanske inte vet om mig är att jag helst undviker att ta tabletter, jag vill låta kroppen jobba på naturligt och det krävs väldigt mycket för att jag skall känna att det är värt att ta tex alvedon om jag har tex mensvärk, huvudvärk eller feber. Imorse testade jag mest för att se om det skulle minska smärtan eller inte och det gjorde det inte, tyvärr. 

Planen för dagen var att Bella skulle komma hit på lunch men jag insåg ganska snabbt efter att jag vaknat att idag är en sådan dag, en dag då jag äter, gosar med Leia men sedan bara sover och slöar i soffan. Tråkigt men jag får träffa henne en annan dag istället! 

Nu längtar jag till helgen och ny vecka, jag vill bara ha C här nuuuuuuuu, får sådan panikkänsla i kroppen och jag vill inte vänta mer, så ny vecka betyder att vi är ännu ett steg närmare att få träffa honom. Blir så ledsen för nu är det väldigt många tjejer på sociala medier med bf efter mig som blivit mammor och har sina bebisar ute hos sig, jag vill också. 

Snart skall jag börja med maten så att den är nästan klar när Emil kommer hem, kram 

(null)
Ser ni att jag fått en svag svag brun rand upp längst magen, så gulligt?