En dag efter bf
God morgon alla fina! 

Här hemma är tyvärr allt bra, haha så skevt att man går runt och gör allt i sin makt för att börja få ont och hoppas att det skall starta. Men belöningen är ju så värt smärtan. 

Som sagt, allt bra här, allt dog ut igår vid 20 tiden förutom en dov mensvärk och jag har kunnat sova hela natten. 
Idag är mensvärken kvar men det är knappt att jag märker av den, utöver det har jag en stickande och lite svidande känsla i underlivet och när jag läste på nätet kan man känna så när livmodertappen påverkas och eftersom slemproppen släppte igår gissar jag på att det är det jag känner av. 

Lillemannen är lika aktiv som vanligt och jag bara längtar tills han är ute hos oss, jag och Emil satt och pratade om det ögonblicket vi kommer få hålla om honom för första gången och vi båda insåg att det verkligen är nära nu och blev tårögda. Bara kom nu!! 

Emil var så gullig imorse, vanligtvis tar jag Leia på en promenad precis innan Emil åker så att han inte är hemma när vi kommer tillbaka men imorse var det så fruktansvärt halt ute på asfalten att jag först höll på att ramla precis utanför entrén. Leia drar inte i kopplet men jag kunde inte sluta spänna mig och var så rädd för att ramla, vred till höften på något sätt då när jag nästan ramlade så jag ringde Emil och så gick vi tillsammans med Leia innan han åkte till jobbet, så snällt av honom och det var väldigt skönt för mig och tjejen tyckte det var extra roligt att husse var med och ville busa med honom. Sötis. 

Planen för dagen är att sitta på pilatesbollen framför tvn och vid 13 tiden kommer Lotta hit och så skall vi promenera och gå i trappor tillsammans. Jag skall plocka med tvätten som är torr från igår och haha jag kanske dammsuger idag igen bara för att. 

Vi hörs mer under dagen 

(null)