Lycklig

Jag blir så lycklig när det är såhär fint väder, något som däremot gör mig lite ledsen är att hade jag bott hemma hos pappa nu hade jag legat ute och solat non stop så fort solen sken men det känns lite konstigt att lägga sig i bikini nere på en gräsplätt mellan alla lägenhetshus... får väl ta mig i kragen och göra det trots att det känns lite pinsamt.


Igår när Emil kom hem från jobbet hade jag såda lust att åka in till stan och sätta oss på en uteservering och äta mat, så det gjorde vi. Vi åkte hemifrån vid 18 och kom hem ganska exakt 20.00, och då hann vi äta på Pasta +, promenera längst avenyn och äta mjukglass. 

Idag har jag varit i nordstan och shoppat med Malin och Lena, köpte ett par gravid nylonstrumpbyxor, en svart lite längre kjol och en jätte fin långklänning som kommer bli perfekt i sommar när magen växer. 

Sedan jag kom hem har jag bara vilat, jag blir verkligen helt slut varje dag runt klockan 15.30 och om jag somnar då (vilket jag gjort varje dag denna veckan) är jag helt borta resten utav kvällen. 
Jag är jätte sugen på grillat men vi får se vad jag och Emil hittar på för mat ikväll.

Kram