Första dagen tillbaka på jobbet...

Och vad ska jag säga, önskar så att jag kunde skiva att dagen varit super bra och att jag mått prima hela tiden. Men tyvärr kan jag inte det. 


Jag har inte legat på toaletten hela dagen och jag tog mig faktiskt igenom hela dagen men jag blir verkligen helt slut, rapar och känner hur spyan åker upp och ner och bara väntar på att komma upp. Svårt att förklara hur jag mår och framförallt så kan det nog vara svårt att förstå om man själv inte varit i liknande sits. 
Mitt i morgon arbetet fick jag gå och lägga mig i soffan, allt snurrade och jag kallsvettades och fick typ panik. Har gått runt med den känslan hela dagen efter det och jag kan verkligen inte ge järnet och jobba på så som jag ska. 
Skönt i alla fall att precis alla mina kollegor ser att jag inte mår bra och är stöttande och förstående, annars hade det varit extra jobbigt. 
Vad gäller foglossningen så vet jag inte, får ont i ländryggen och högra höften samt högra knät men det kändes som mest när jag gick från jobbet till bussen och inte kunde gå normalt utan nästan vankade fram och tillbaka, antar att det kändes mest då för att jag slappnade av och visst att jag snart skulle få lägga mig i soffan med benen högt.

Jag väntar i alla fall på att Emil skall komma hem nu så vi kanske kan hjälpas åt att laga någon mat. 
Imorgon ska jag ringa vårdcentralen tänkte jag och kolla med dem vad som blir nästa steg, högre dos medicin eller längre sjukskrivning. Återstår att se vad dem säger och så börjar jag jobbet 12.45 imorgon. 

Hoppas ni mår fint, kram 





Jordgubbar hade inte suttit helt fel just nu