Saker :

På ditt skrivbord?

Jag har inget eget skrivbord utan det är Emils skrivbord, men där på står hans data, våra räkningar och viktiga papper ligger i mappar och tyvärr ligger det ganska mycket skit och onödigt där på också. Haha jag kör den taktiken att eftersom det är Emils skrivbord är det upp till honom att röja där. 


Under din säng?

Haha, där ligger allt som inte får plats någon annanstans, stora ullareds och Ikea påsar men också ett o upp packat gäst täcke.  Kom dessutom på att våran gran ligger där under i sin kartong. 

Bakom din kylskåpsdörr?

Våran kyl är just nu ganska full då vi storhandlade i fredags. Vi har fastnat för en grekisk yoghurt från Lidl så den var vi faktiskt och köpte två bunkar utav i torsdags. Annars så har vi alltid mozzarella, spenat, mjölk, grädde och smör i, röd paprika är också en stor favorit men dem jag köpte i fredags var inte alls goda tyvärr. 

Vid sidan att ditt handfat?

Tvål, våra tandborstar och tandkräm, ett doftljus och en doft burk som jag fick i julklapp utav Elin. 

Högst upp i din bokhylla? 

Hm, det beror på hur man ser det. Uppe på bokhyllan står Emils studentmössa, julgranspynt och en kartong till ljusslingan. Men däremot på översta hyllan står några pärmar och en förvarings kartong med lite gott och blandat i. 

Längst ner i din tvättkorg? 

 Där ligger några strumpor eller trosor skulle jag gissa på, inte roligare än så. 

Framför näsan på dig?

I dina tankar?

Haha oj oj oj, mina tankar är alltid kaos och jobbar på i 110. Tänker alltid alldeles för mycket och har en dålig vana av att bli fast i tankar, jag tänker samma mening om och om igen i flera minuter tills jag börjar tänka på något annat. 

Men jag tänker väl alldeles för myclet på framtiden, på barn framförallt. Men också på hur jag vill bo, hur vi skall lösa boende efter november men också vad som händer med jobb efter september. Så jag har en tendens att fokusera på saker som inte kommer hända förens om flera månader.