Ont i kroppen

Det har varit en lång dag idag och vi har hållt igång precis varje sekund. Tänkte berätta mer om dagen imorgon för nu ligger jag i sängen och ska försöka sova.

Trots att jag bara sov ca 3 timmar inatt är jag inte alls trött nu och Emil sover för länge sedan, jag har ont i precis varje muskel och jag har som en huggande smärta i min vänstra höft som kommer och går. Dessutom har jag alldeles för mycket tankar i huvudet och trots att jag inte känner mig stressad så kan jag inte pausa hjärnan när det är dags att sova. 

Imorgon jobbar jag 7-11, efter det kommer det en kille och skall kolla på köket och efter det är det ju bara att fortsätta fixa. Tur att vi flyttar på lördag för jag hoppas att det kommer göra att jag börjar sova lite bättre igen.

Kram och sov gott 


Detta kommer bli mitt och Emils sovrum, ska bli så skönt att få ett sovrum och slippa dela med vardagsrummet och kontoret och typ hallen.