Tisdag

Jag har absolut kommit in i en period där jag är trött precis hela hela tiden, ligger i soffan och slö kollar Criminal Minds men så blir jag så trött att jag går och lägger mig i sängen och sover i någon timma. Diskar, röjer, äter m.m där emellan så klart men oj vad slut jag är. 


Igår såg min dag ut sådär förutom när Emil kom hem då handlade vi lite gott och åt natchos med guacamole framför Fantastic four. 

Idag har pappa och alla syskon varit här på fika och vi har pratat lite om alternativ till bebisrummet, kommer ett inlägg om det så småningom.
Har dessutom en liten vilding där inne i magen som rör sig precis hela tiden, nu syns det verkligen och igår fick jag det på film för första gången. Vanligtvis slutar han så fort jag tar upp mobilen, jag känner ju själv hur jag spänner mig och blir lite exalterad så mitt hjärta börjar slå fortare så antar att det är därför hans rörelser förändras plötsligt. 

Skall dricka ett glas vatten och försöka få bort mitt sug efter en chokladmuffins och en kebab tallrik. Önska mig lycka till. 

Kram 
   

Gårdagens middag, nachos med smält ost, guacamole, créme fraîche och rostat bröd med kantarellsmör. 

Dagens lunch åt jag i soffan samtidigt som jag gosade med magen.