Semesterplaner

Vi har lite planerat för semestern faktiskt och allt skall bli så roligt! 

Jag är sjukskriven Emils två första veckor och sedan får jag två veckors semester efter det, så jag har min sista vecka utan Emil men då får jag hitta på något roligt och bara ta det lugnt. 

Planer vi har är att måla och tapetsera i lillens rum, vi tar det nu under semestern så slipper vi ta det hipp som happ under hösten på helgerna. 
Vi tänker besöka ett jordgubbssjälvplock och jag vill försöka orka plocka både blåbär och kantareller i skogarna runt om kring här för det är något utav det bästa jag vet. 
Blir det fint väder och jag mår bra i kroppen vill vi tälta, bada och grilla. 
Släktträffen skall vi på och det är något Emil har pratat om enda sedan vi åkte hem från förra årets träff, söten. (Tänk att vi nästa år kommer vara en till liten) 
Emil fyller 20 undertiden vi är i Grekland så innan det skall vi se till att fira honom, måste komma på något roligt.

Och som ni vet så blir det en vecka i Grekland. 

Vad ska ni hitta på på semestern eller är eran redan slut? 


Utsikten från hotellet vi skall bo på, bilden är från Sista minuten appen.