Helgen som varit

I lördags kom Mormor hit på middag, jag bjöd på köttfärsfyllda paprikor och det var roligt att ha sällskap eftersom Emil var iväg hela dagen, dessutom var det kul att träffa mormor och att få visa henne nya lägenheten. 


Igår skulle Emil och meka igen så han släppte av mig hemma hos pappa där jag hängde hela dagen. 
Vi handlade mat, jag hade frisörsalong och klippte Alex, Elin, Emelie, Ida och Malin, blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet så så fort Malin skickat en bild på sitt hår hamnar den i detta inlägget. 

På kvällen grillade vi hamburgare och så kom farbror Tomas och kusin Hampus och åt med oss. 
Jag var helt slut när Emil kom och hämtade mig, i både kroppen och huvudet och det kan jag säga att Emil också var. Jobbat som lastbilsmekaniker fem dagar och sedan hjälpt en kompis att ljudisolera hela hans bil precis hela Emils vakna tid denna helgen. Tur att han går på semester snart. 

Men det har varit en väldigt bra helg, är helt slut nu fortfarande. 

Vi hörs, ha det så fint! 

Malin fick sig en sidecut som hon passar så sjukt bra i!