Dåligt humör

Idag har jag riktigt dåligt humör och vill bara gråta och skrika, har så tråkigt samtidigt som jag inte orkar göra något för jag blir bara irriterad. 

Ligger fortfarande kvar i sängen och känner hur min lilla kille lever loppan i magen, jag var uppe med Emil vid 05 och kopplade in internetet så nu har vi äntligen det så jag kollar på unga föräldrar och bara segar. 

Nu måste jag däremot börja göra mig i ordning, äta lite lunch, sminka mig, klä på mig, för klockan 13 ska jag vara hos nya barnmorskan i Kinna. Spännande! Tråkigt att Emil inte kan vara med däremot, men det blir fler besök. 
Efter barnmorskebesöket ska jag tvätta lite grann och laga lite mat så att det är klart när Emil kommer hem ikväll. 

Kram och så hörs vi 


Gårdagens lilla mellanmål och första maten i lägenheten fick bli torsk, potatismos och sallad. Idag ska vi äta köttfärssås och spagetti.