Rast

Sitter på jobbet och har rast just nu, så skönt då jag känner mig krasslig fortfarande. Men det är mycket bättre nu i alla fall! 


Idag är planen att efter jobbet gå och kolla på gymmet och sedan med största sannolikhet köpa kort där för 3 månader. 
Hade velat gymma men har inga bra skor så tror jag köper kort och sedan åker in till stan för att kolla om jag hittar några bra men ändå billig skor och orkar jag så gymmar jag ikväll. 

Emil skall iväg med kompisar hela kvällen så jag blir ensam, funderar vad jag ska laga för mat... blir kanske linsgryta. 

I morgon jobbar jag morgon och sedan skall vi hem till Emils familj och hälsa på, vill träffa lilla Wilja.  
Och på söndag jobbar jag morgon igen och efter det skall jag och Emil handla mat och på kvällen kommer Ida till oss. 
Hon ska ha praktik precis vid våran lägenhet så hon kommer sova hos oss till på fredag eller lördag, ska bli jätte roligt! 

Nu vet ni lite vad som händer i helgen, hoppas ni får en fin helg. 
Kram 


Jag och Emil gjorde en god choklad choklad milkshake härom dagen.