Världens bästa julafton
Jag hade en speciell och pirrig känsla i hela kroppen igår och för mig var gårdagen den bästa julaftonen i hela mitt liv. 
Caspian sov sig igenom middagen så att båda hans föräldrar hann äta två och kanske till och med fyra portioner, när det sedan var dags att dela ut julklappar vaknade han vilket var tur för han hade nog flest paket att öppna. 

De senaste åren har jag stått för nästan alla julklappar så det var med spänning och stor glädje och kärlek som jag satt där och inte visste vad ens hälften innehöll. Både jag och Emil fick jätte fina grejer och Caspian blev överöst av fina böcker, nallar och kläder. 
Jag fick träningskläder, kläder, inredningsdetaljer, porslin, brandsläckare och en locktång. 

Idag tänker vi ta det lugnt hemma hela dagen, kanske att vi åker hem till pappa ikväll och hjälper dem äta upp resterna utav julmaten men det är inte bestämt än. 
Jag känner mig helt slut och ligger i soffan i bara mystofflor och morgonrock, tänker amma  när Caspian vill, pilla med mobilen och bara slö kolla på någon mysig film eller när Emil testar sina nya Xbox spel. 

På torsdag fyller jag 22 år så tänker väl försöka planera vad vi skall baka och bjuda på när min och Emils familj kommer hit på fika. 
Imorgon eller på onsdag kanske vi tar oss en runda bland mellandagsrean och så får Caspian mysa med sin morfar, mormor och alla mostrar. Och så behöver vi städa och baka inför torsdag. 

Kram och så hörs vi, hoppas ni har haft en jätte mysig helg! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)