Sömn
Sedan vi kom hem från bb har nätterna bestått av att amma, oftast en gång i timman eller iallafall varannan och jag lärde mig sova samtidigt som han åt vilket resulterade i en väldigt blöt säng eftersom jag inte vaknade när han slutade. Igår blev det mer sömn än vanligt och i natt blev det ännu mer sömn. Fick först tre timmar sammanhängande och sedan fyra timmar och båda gångerna fick jag väcka honom. 
Nu på förmiddagen fick han mat och sedan somnade han av sig själv i sitt babynest och har sovit där i tre timmar. Under den tiden hann vi äta frukost, jag har kunnat sköta tvätten och gå ner till tvättstugan och jag har testat en massa kläder. När jag blev gravid och vi flyttade så rensade jag garderoben och fyllde en hel flyttkartong med kläder som jag visste att jag inte skulle kunna ha så nu har jag testat allt och det mesta hamnade faktiskt i en påse som Malin och Ida skall få, inte min stil längre. 

Nu sitter jag och ammar och Emil är ute med Leia, om en stund kommer Bella hit vilket skall bli jätte roligt, mysigt att hon skall få träffa våran lilla kille och Leia. 

Kram, hoppas ni får en fin onsdag 

(null)
Så mysigt att kunna fylla i denna så smått nu, satt härrom kvällen och skrev in det som gick än så länge samtidigt som han ammade.