Onsdag
Hej på er, hoppas allt är bra! 

Här är allt som vanligt, två något trötta föräldrar och en sjukt söt och underbar bebis.

Emil lyckades laga bilen i måndags så vi åkte till Ullared igår, pappa, lotta och Ida var snälla och passade Caspian och Leia åt oss. Vi åkte hemifrån vid 10 och kom hem lite innan 19, haha grät bara två gånger under den tiden och vi fick köpt julklappar till alla. Blev en härlig dag och trots att vi var trötta efter en natt med lite sömn så var det roligt att hitta på något med bara Emil, fast jag längtade hem till min fina lillkille. 

Jag blev faktiskt lite besviken i Ullared, dem brukar alltid ha massa snygga kläder men igår bara för att jag bestämt att jag skulle unna mig lite nya kläder så hittade jag bara en stickad tröja. Var inte mycket annat jag fastnade för heller för den delen utan jag har ju redan fått den abslout finaste julklappen man kan tänka sig. 

Idag har vi varit och skrivit på papper om att Emil är pappan till Caspian, handlat, badat Caspian, hängt upp tavlan och ätit god mat. 

Imorgon skall vi städa, besiktiga bilen och få besök utav två kompisar. 
Så vi hörs mer imorgon istället, kram.

(null)
Alltid vi tre!