Mysig helg
Vi har verkligen haft en jätte fin helg, så lycklig. 

I fredags kom Emils mormor hit och fick se Caspian och hur vi bor och en stund innan hon kom hit kom även Emils kompis David. När dem åkt tog vi en lång promenad med vagn och hund som vi avslutade genom att köpa med oss hamburgare från Mandys, vi gick till ett jätte fint område som både jag och Emil hade kunnat tänka oss att bo i och det var skönt för det var ett mycket lugnare område så Leia viftade på svansen och så väldigt nöjd ut. 

Igår fick Leia vara ensam hemma för första gången medan vi gick till Willys och handlade vilket gick väldigt bra, förutom det så var vi hemma hela dagen. Jag sov i soffan under förmiddagen, Caspian fick bada vilket han älskade och på kvällen åt vi riktigt god mat.

Inatt blev det inte mycket sömn och jag var helt slut vid 07 när jag väckte Emil och bad honom byta blöja på C, slutade med att Emil sa åt mig att sova så kunde han ta hand om lillen och vid nio tiden vakande jag av att Emil kom upp med Caspian i liggdelen. Då hade Emil tagit en promenad med honom och Leia för att få honom att somna, han somnar nämligen väldigt snabbt i vagnen och även i bilen. Min älskade pojkvän, så snäll! 
Efter det åkte Emil till sina kompisar för att köra soft airgun och jag och Caspian sov vidare. När jag vaknade vid 10.30 hann jag sminka mig, klä på mig, äta frukost, pumpa ut mjölk, röja lite och gosa med Leia innan jag tillslut fick väcka Caspian för att byta blöja. 

Vid 13 tiden kom min mormor hit, så roligt att hon kom hit för att träffa våran älskling och vi fikade och pratade. 
När hon åkt tog vi en promenad, lagade mat och nu ligger jag i sängen med Caspian som har somnat på mig efter att ha ätit och Emil sitter ute vid datan med Leia bredvid sig. 

Imorgon är det en ny vecka och det känns så galet att Caspian blir två veckor idag, vi har tid hos BVC imorgon och det skall bli spännande att se om han gått upp något sedan hon var hemma hos oss i tisdags. 

Vi har faktiskt massa planer för veckan men mer om det imorgon, kram 


(null)
Gårdagens middag, pepparbiff och potatisgratäng. Mums! 

(null)
Att bada var väldigt populärt, min fina kille som dessutom hade turen och fick massa fina badoljor m.m utav våran kompis Bella. Så han luktade väldigt gott och var så mjuk efteråt, perfekt! 

(null)

(null)

(null)
Tre bilder från dagens promenad, började snöa så galet mycket medan vi var ute så vi slängde på regnskyddet snabbt, haha tur att det låg i vagnen.