Mysig första advent
Vi har haft en jätte mysig första advent, alla dagar är super mysiga sedan Caspian kom och att det är en vecka sedan känns helt galet! 

Vi tog en roadtrip till Frillesås där Emil hämtade sitt vapen, Caspian älskar att åka bil (än så länge, peppar peppar ta i trä" och sov under den två timmar långa bilresan. 
Imorse fick han dessutom sitt första "bad", Emil bytte blöja och när blöjan var borta passade C på att kissa, kom på hela benen, rumpan och låren så vi fyllde upp handfatet och bara badade av dem kroppsdelarna. Han hatar att vara naken så han skrek och skrek men så fort han kom ner i vattnet blev han tyst och alldeles lugn, hade nog kunnat somna. Min fina älskling. 

Resten utav dagen har vi bara tillbringat i soffan framför Harry Potter, Emil är i väg och handlar och köper med sig pizza. Man får gotta till det ibland, hehe. 

Vägde mig imorse dessutom och blev helt förvånad, nu väger jag ett kilo mindre än min startvikt och har alltså gått ner 11 kilo på en vecka. Kroppen är fantastisk och det skall bli roligt att se vad som händer nu. 

Imorgon skall vi ringa massa viktigt samtal, BVC, MVC, tandläkaren m.m och efter lunch skall Emil åka och hämta hem Leia från min familj. Hon har bott hos dem under veckan men imorgon får hon komma hem, jag känner mig piggare och orkar i alla fall gå ner och upp för trappan utan att bli helt matt och få ont i magen och underlivet. 
Jag hoppas hoppas hopas så innerligt att allt skall gå bra och att det funkar med Leia och Caspian, vi skall verkligen se till att det blir så bra som möjligt och jag hoppas bara att hon klarar av att bo med en bebis. Man vet ju aldrig hur djur reagerar och det vore så tråkigt om hon skulle må dåligt utav det. 
Mina fina. 

(null)

 Han är så söt, börjar få lite gosiga kinder nu.