Det bästa året
Kan knappt fatta att 2017 nu är slut, att vi om några timmar går in i ett nytt år. Finns mycket att se fram emot under 2018, jag och Emil firar två år tillsammans, jag kommer vara mammaledig, vi kommer ha en lite kille med oss på alla äventyr, Caspian skall döpas och i november fyller han ett år. 

Men jag kommer aldrig glömma detta året som gått, bästa året i mitt liv än så länge! 
Jag blev gravid, vi flyttade till en stor och fin lägenhet, vi köpte våran första gemensamma bil, vi var på våran första utomlandssemster, men det största av allt hände ju den 26 november klockan 23.01. Då föddes våran alldeles perfekta kille, jag har så obeskrivligt mycket kärlek för Caspian och hans pappa och livet har äntligen fått en mening. Att vara hans mamma är verkligen vad jag är skapt för och jag skall alltid göra allt och lite till för att han skall må bra och vara lycklig. 

Hoppas erat år har varit fyllt med kärlek och värme och att ni har massa roligt att se fram emot under det kommande året. Kram!



(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)