Måndagen i Grekland

På måndagen gick vi upp tidigt och åt frukost och sedan låg vi i solen precis hela dagen, vi la oss mer i mitten utav stranden och där var det finare sand som inte gjorde lika ont för mina svullna fötter att gå på. 

Emil brände sin rygg lite grann men utöver det klarade vi oss väldigt bra. 

Tog inga bilder med Nikon under måndagen då vi bara låg vid havet men finns några mobilbilder från dagen. 

På kvällen åt vi mat på en restaurang på våran sida utav borgen, vi orkade int promenera den biten och det kändes onödigt att ta en taxi trots att taxibåtarna bara kostade 40 kr per person tur och retur. 

Emil tog en pasta med blandannat musslor och räkor medan jag gjorde något vågat och smakade grillade sardiner, gott och lätt när jag väl listat ut hur jag lättast tog bort ryggraden så att alla små benen kom med, men det tog lång tid och trots att jag blev mätt var det kanske inte riktigt värt besväret.