Konstig känsla i kroppen

Hallå! 


Känner mig inte helt 100 i kroppen, vaknade inte fören vid tio idag och det var väldigt länge sedan jag sov så länge, brukar vakna av mig själv absolut senast nio. Hade ont i halsen och näsan rann och var tät, känns som att jag har en förkylning som ligger och väntar på att slå ut ordentligt. 

Har så mycket grejer jag vill göra, är kaos här hemma just nu med grejer överallt men det är inget jag kan göra något åt förens bebisrummet är färdigt och jag orkar inte måla och fixa helt själv, blir helt slut i kroppen av att bara tänka på det. 
Kunde dessutom inte sätta upp hatthyllan igår då vi upptäckte att vi inte hade allt vi behövde, skall kolla med pappa hur vi löser det på bästa sätt. 

Nu kurrar magen så dags att ta något att äta, upplever att jag är konstant hungrig sedan några dagar tillbaka och trött för den delen, tredje trimestern kanske? 


Åhhh bakpotatis hade inte suttit fel, eller pommes...

#1 - Lillemmish - mode - inspo - mamma

gott gotti gott gott =)

ha en toppen dag
kram