Hejdå jobbet

Hej på er! 


Jag sitter just nu på jobbet och har gjort mitt första pass på evigheter men även mitt sista pass någonsin. 
Dagen har gått väldigt bra, som tur är. Var lite nervös inatt och imorse men än så länge har jag inte ont någonstans mer än i smalbenen. Kändes dock väldigt konstigt att lämna in nycklarna och säga hejdå till alla, jag har ju trots allt jobbat här i mer än ett år. 

Idag går vi in i vecka 30, alltså hur galet! Haha tror jag skriver det varje vecka när jag går in i en ny, men nu är det ca 10 veckor kvar. 
Jag och Emil längtar så mycket nu och igår pratade vi mycket om framtiden, vi vill bara att han skall vara här hos oss! 

Nu skall jag vänta på att Emil och några kollegor slutar jobbet och så skall dem hämta upp mig, skulle vilja ha en glass från McDonalds men jag orkar inte gå dit och det är väl bäst det egentligen. 

Kramkram 


Såhär såg magen ut sista dagen på vecka 29, har fått höra utav nästan alla på jobbet hur liten jag är, men sålänge lillen mår bra är jag nöjd!