Fredag!

Veckorna går verkligen obeskrivligt fort och denna helgen har jag och Emil jätte mycket på schemat. 


Jag har idag varit på blomsterjätten och köpt några små grejer för att kunna färdigställa Petras present. Nu ligger jag i soffan och vilar men om en stund skall jag duscha och fixa iordning mig lite. 

Ikväll är det kalas för Emil och Petra hemma hos Emils familj, får se hur länge vi är där men blir nog rätt sent. 
Imorgon skall vi handla och fixa här hemma innan det är kräftskiva hemma hos pappa. 
Och på söndag skall jag, Emil, Ida , Malin och kanske Ludvig till Ullared. 
Ida fyller år nu i september och hennes present blir att jag och Emil betalar ett ullaredsbesök, hon har börjat på strömmaskolan så vi skall dit och handla ridkläder m.m 

Vi hörs när jag har tid i helgen, kram 


Köpte denna krukan och blomman som skall stå i lillens rum, alltså hur söt?! Dem hade fler modeller så skall dit imorgon och köpa dem andra också.