Ledig
Hallå alla fina, allt bra här i sommarvärmen?
 
Har min ända lediga dag denna veckan idag, kom hem till Emil igår kväll och nu när han är på jobbet passar jag på att göra massa nödvändigt. 
Började morgonen med frukost i sängen framför de senaste avsnitten utav Mistresses, efter det tog jag en dusch och satte på en tvätt med våra sängkläder som nu hänger ute i solen.
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på poddar och redigerar de sista bilderna från helgen, gaah bilderna blir så fina! 
 
Längtar tills Emil kommer hem, blir några dagar utan honom nu när jag skall sova hemma hos mormor men åh det skall bli jätte mysigt att spendera lite tid med henne. Jag jobbar till 21.15 imorgon och efter det åker jag till henne och så jobbar jag 06.45-15.15 både lördag och söndag. Haha kom på nu att jag åker till Emil igen redan på söndag och sedan jobbar jag samma tider som honom hela veckan vilket innebär att vi kan sova ihop varje dag.
 
vi hörs