Tillbaka till verkligheten

Sitter på jobbet och väntar på att Emil skall sluta, måste mysa massor när vi kommer hem. Min favorit.

Även om att det är skönt att vara hemma igen så suger det, vill tillbaka nu nu nu och helst för ett bra tag sedan!
Det är som jag sa till Emil igår i bilen att hade jag kunnat så hade jag flyttat Emil, Emils jobb och mitt jobb till Cambridge. Då hade mitt liv varit perfekt.
Saknar min bästa vän och jag känner mig aldrig hel. Är jag i Sverige saknar jag henne och är jag i England saknar jag Emil.
Jag känner mig dessutom mer hemma i cambridge och på Ellis soffa än vad jag gör här i Sverige och så har det väl ärligtalat varit ända sedan jag flyttade hem i februari.
Här skiftar jag mellan tre hem, Emils, mitt och mormors. Jag har ingen fast punkt och jag längtar så mycket tills jag har Ett hem med Alla mina saker i.

I alla fall så blev det inget jobb igår, min mage var verkligen hemsk. Idag var det bättre och jag hoppas innerligt att den kan lugna ner sig lite nu.
Imorgon är jag ledig och då ska jag vara ledig. Slappa i sängen, sova, se på film och bara ta det luuuugnt.

Nu ska jag äta hula hoops, mina favorit chips som även dem bara finns i England.

Sverige är ju rätt fint ändå!
Klart jag saknar henne när hon är så här underbar, åh min fina bästa vän!