Cambridge

Känns som att jag är hemma, pratade med Ellis om det igår och det känns verkligen inte som att jag satt på ett flyg i två timmar och har åkt på semester utan det känns bara som att jag är hemma. Mitt underbara cambridge!

Det är så roligt att umgås med Ellis, vi pratade snabbt i telefon i fredags och då var det första gången jag hörde hennes röst sedan februari. Men det känns som att vi inte varit ifrån varandra alls, min fina bästa vän!
När jag bodde här umgicks vi varje dag och nu har vi inte setts sedan februari så vi försöker ta tillvara på tiden.

I lördags var vi inne i stan, åt god Kina mat, kollade film och åt chips, förfestade och gick till Regal.
I söndags var vi i stan igen, åt lunch på Regal, kollade bio och på kvällen åt vi sushi innan vi somnade tidigt.

Idag är Ellis på jobbet, jag har slappat i soffan framför Youtube och nu tänkte jag ta en dusch och sedan göra mig i ordning och promenera in till centrum.
Skall möta Ellis på hennes lunch och tills hon slutar vid 4 skall jag shoppa julklappar och sedan blir det nog världens godaste lasagne till middag.

Imorgon flyger jag hem vid 9 och jag hade gärna stannat några dagar till. Men det skall samtidigt bli skönt att åka hem till min älskling, saknar honom.

Puss

Framme i Stanstead
Kycklingspett med jordnötssås och vårrullar
Myyyys
Så fina pubar överallt
Vi gjorde goda drinkar med olika fanta, favoriten blev den på bilden, blåbär.
Kyckling och avokado wrap
Skrattade så att jag grät, tårarna rann helt seriöst!
Så god sushi