En vecka
Hallå, hallå, hoppas allt är fin fint med er! 
 
Tisdag idag och dagarna bara flyger iväg, helt galet. På torsdag skall jag på utbildning med jobbet, på fredag tar Emil och Alex studenten, på lördag kommer släkt hit och firar Alex, på söndag har jag och Emil varit tillsammans 5 månader och på tisdag nästa vecka börjar jag jobba.Så mycket roligt som händer den kommande veckan och jag skall erkänna att jag är lite lagom nervös och stressad över allt.
Idag skulle jag egentligen på utbildning men eftersom studenten är om några dagar och Alex var helt ledig idag passar vi på att åka och handla allt som behövs, så fick avboka och bara åka vid nästa tillfälle, så just nu sitter jag i mjukis kläder i sängen och bloggar och om en liten stund hämtar Alex upp mig. 
 
I helgen har jag varit hemma hos Emil och haft det bra, vi var i kungsmässan under lördagen och hade sedan filmkväll hos Axel lördag till söndag och på söndagen så åt vi gott hemma hos Emil eftersom det var morsdag. En väldigt härlig helg med andra ord. 
 
Nu borde jag verkligen gå ner och äta lite frukost och så hörs vi när vi hörs, kram! 
 
Mina fina syskon! 
När pappa fyllde 60 förra året gjorde vi ett fotoalbum till honom, den innehöll fina dikter och fina ord men även massa roliga bilder. Vi letade nämligen upp fina, galna, roliga och pinsamma bilder på oss som barn som vi sedan återskapade nu när vi var mycket äldre, hur roligt som helst!