en pannkaks helg
Hej, har ni haft en härlig helg? 

Jag ligger just nu i min säng och är mer än redo för att sova, blir däremot första natten på två veckor som jag sover utan mitt hjärta men vi ses om några dagar igen så jag skall inte klaga, även om att jag redan saknar hobom. 
Helgen har varit väldigt bra, vädret har gett mig vårkänslor, första tvätten har hänt ute, första grillningen har ägt rum och jag har ätit så mycket gott.  

I lördags gjorde jag Amerikanska pannkakor och mums vad goda dem blev, vi åt dem som sen lunch och när pappa och Lotta kom hem runt 19 åt vi grillat kött, klyftpotatis och sallad. Därefter satt vi bland mängder av tända ljus och spelade Uno innan vi flyttade ner till tvn och tittade på film och åt årets första äpplepaj. 
Idag började jag morgonen med att göra amerikanska pannkakor till frukost, vi har försök fixa så att vi kunde tvätta Emils bil men det gick väl sådär och förutom att vi lagade middag så har vi systrar myst framför en ny bra serie.  

Imorgon skall jag, pappa och Spyker in till Slottskogen för att möta upp Lotta och hennes hund, mysigt och det kommer underlätta lite när hundarna har får träffa varandra.  

Men vi hörs imorgon, kram