söndags kväll
Gårdagen var mysig, åt lunch med familjen, åkte till typ en variant utav Blommigt och prickigt fast mycket större och sedan åkte jag och Kat runt lite och pratade, jätte kul. 
Åt middag med familjen och sedan kollade jag på de nya tvd avsnitten som jag låg efter med, tycker denna säsongen är så sjukt bra och enligt mig är serien obeskrivligt mycket bättre nu när Elena inte är med, haha lite dumt kanske med tanke på att hon var huvudkaraktären men ja det tycker jag i alla fall. 
Pratade självklart med E innan jag somnade också och även en stund med Malin. 

Idag låg jag i sängen, åt frukost, åt söndagsmiddag med familjen vilket är en väldigt typisk engelsk middag, kan lägga upp en bild här nedan, följde sedan med på evening song i Kings college chapel och wow säger jag bara, magiskt.  Sedan dess har jag bara slöat i sängen och tänker väl snart prata med E och därför kolla på någon film innan jag skall sova.  
Imorgon skall jag gymma och även följa med Kat till banken och så börjar jag jobba klockan 5.

Vi hörs imorgon kram 


Bild från : http://www.essentially-england.com/traditional-english-recipes-teatime.html