En fin jul

Sitter på jobbet och har rast just nu så jag tänkte ta mig i kragen och blogga, var så länge sedan nu, känns det som i alla fall. 


Julhelgen var så bra, på fredagen var jag ledig så på kvällen var jag och Emil hemma hos pappa och firade jul. Fick så himla fina julklappar. 
Åkte hem och där stod Emils fyra kompisar och väntade på oss, dem stannade i några timmar så jag var rätt slut när klockan ringde vid 5.

Jobbade 6.45-15.15 och då åkte vi till Emils familj för att fira jul där. Vi fick en grym bordsgrill och lite annat fint. 

På söndagen jobbade jag 6.45 - 15.15 och då var tanken att åka till Emils mormor och äta kalkon men Emil fick åka själv, var verkligen så trött. 

Jobbade i måndags och tisdags men igår var jag ledig. 

Igår var dessutom min födelsedag, fyllde hela 21 år, börjar bli gammal nu. 
Hade syskonen hemma hela dagen så vi tittade på film och åt godis. 
På kvällen när Emil och pappa kommit åt vi kycklingwraps och sedan glass till efterrätt. 

Ska skiva och berätta om våra planer för nyår en annan gång för nu är min rast slut. 

Kram 


En liten och söt Emma
Julklapp från Emils familj
Så här såg det ut för ett år sedan på min födelsedags fest, där träffade jag min Emilio.