en regnig men fin onsdag
Tänk att det redan är onsdag, tiden verkligen flyger iväg tycker jag. Lite skönt kanske för då är det sommar snabbare, längtar som en galning till sommaren! 

Åkte hem till Emil igår, stod med ute i regnet när han och en kompis pillade med bilen men när det började ösregna fick jag nog och lämnade dem och gick in. Vi kollade på ett avsnitt utav Prison Break innan vi somnade och gaah nu händer det grejer, vi har två avsnitt kvar på säsong ett och trots att jag har sett serien innan är det spännande och jag vill bara se hur dem skall lösa allt.  

Emil är i skolan nu på förmiddagen och därefter skall han gymma innan han kommer hem så jag passade på att sova till klockan 11, äta en lång frukost och att ringa viktiga samtal som jag aldrig hann ringa i måndags och tisdags. Innan han kommer hem skall jag byta om till träningskläder och göra några övningar, har träningsvärk i precis hela kroppen och framförallt i magen men jag skall göra några i alla fall.  

Puss