Ont i huvudet
Usch och fy så ont i huvudet jag har, har aldrig haft så här ont i huvudet innan och jag vet verkligen inte varför jag har så ont, hade lite ont igår men verkligen inte ens i närheten av så ont som jag har idag. Sjukt jobbigt. 
 
Har haft en väldigt bra dag i alla fall, efter mitt senaste blogginlägg duschade jag, tog kort på alla mina inköp och bloggade plus att jag har jobbat som vanligt. Började inte fören 16:30 och då promenerade jag med Bilbo, gjorde klyftpotatis och hjälpte till vid maten, städade och nu ligger jag i sängen och pratar med Ida på facetime. 

Yngsta och äldsta barnen fick smaka på svensk godis innan och äldsta barnet älskade Djungelvrål, haha, hon älskade allt annat godis också men djungelvrålen är nu hennes favorit godis, roligt att hon gillade det och nu vill hon åka till Sverige för att köpa godis. 
 
Nu skall jag fortsätta prata med Ida och sedan prata med Sam innan det är dags att sova, är helt slut och imorgon väntar ännu en dag. 
 
Kram 
 
Suddig bild men han är ju rätt söt ändå den lilla hunden.