15:10
Ligger i min säng och är så himla trött och seg, äter svenskt godis som Ida och Julia lämnade och jag tänkte snart gå upp och ta en lång och härlig dusch medan jag har tid. 
Var inne i stan förut och fick köpt en klänning, har velat ha den ända sedan jag såg den första veckan jag kom hit men jag har inte tagit mig tid att varken testa den eller egentligen titta så nogrant på den då jag kände att 23 pund var lite mycket men nu när jag tittade mer noga på den i söndags så kände jag att jag ville testa den i alla fall så det var det min plan var att göra idag. Tyckte däremot om den så den fick följa med hem vilket jag inte ångrar alls, är mer än nöjd! 

Köpte även med lite frukt och yoghurt som Kate bad mig köpa och så åt jag en hamburgare på Mcdonalds innan jag gick hem igen, så ja, det var en bra runda i stan. 
 
Idag händer det inget speciellt vad gäller jobbet, är ledig lite längre precis som vanligt på onsdagar då det är simning och olika klubbar efter skolan men jag skall ta Bilbo på en liten promenad så det gör ingen större skillnad. 
Kanske däremot går in till stan ikväll för att träffa Sam, inget bestämt än men det hade varit väldigt roligt att träffa honom, kanske ta en drink och bara sitta och prata. 
 
Vi hörs!