Framtiden
Allt efter den 11 Januari 2016 har väl egentligen varit väldigt oklart, jag hade nämligen bestämt och pratat med alla inblandade om att lämna denna familjen i december och sedan åka hem i en månad och efter det åka tillbaka till Cambridge men till en ny familj. 
 
Biljetten tillbaka hit är redan bokad men jag har inte riktigt orkat leta ny familj och de jag hittat har inte tackat ja, så det har varit lite stressande. Har även tänkt tanken om att leta boende och söka andra jobb men jag har hela tiden känt att jag inte är klar som au pair än. 
Efter samtalet med mamman förra veckan om vad som kan vara bra att tänka på vad gäller schema och så för nästa persom som kommer så har jag börjat tänka mer på om det verkligen är dags att lämna denna familjen, förändringar har redan nu hänt och städning börjar minskas ner och barnpassning ökas på så idag blev det bestämt att jag stannar. Och det känns faktiskt bra, skulle vara så jobbigt att lämna barnen och dessutom detta läget, älskar att bo så nära staden och jag trivs så bra här, så ja jag är nöjd. 
Kommer helt enkelt stanna här fram till tidigast slutet av Juli 2016 och sedan får jag oroa mig för tiden efter det när det börjar närma sig. Men nu skall jag leva i nuet och hinna med så himla mycket roligt fram tills juli för efter det vet jag inte alls vad som händer med mig, skulle ju vilja sanna här i Cambridge men samtidigt hade det varit lite roligt att flytta någon annanstans, haha ja det finns så mycket jag vill och skulle kunna göra. 
 
Kramar